En vecka har gått, en vecka är kvar..

Sitter här i sängen, har packat klart, sminkat mig, duschat, klätt på mig, pallade inte bry mig om mitt fettiga hår för duschen här suger och går inte alls igenom mitt tjocka hår....(!!) och lyssnar nu på musik och tycker att klockan kan bli lite mer så jag akn gå ner och äta frukost! :D Inte en dag utan frukost vill jag säga!
.
Idag är det halmstad som gäller, vi har en dag på oss, för imorgon åker vi vidare igen! Nu är det snabba puckar förstår ni! Vi har väl 6 städer kvar att bocka av på vår turné! :) Konstigt att det är en vecka kvar tills jag slutar, fast känns ännu mer konstigt att det var en vecka sedan jag lämnade Gotland och mötte upp gänget i Kalmar.. Hänger inte riktigt med! :D
.
Igår hade jag lite träning för mig själv här hemma, gjorde några 200 situps, stod i plankan och 90°, ville ut och springa, men vågade inte bland alla fotbollshuliganer, hehe! Feg som jag är stannar jag hellre inne där jag vet att jag safe...!
.
Nåväl, får starta ett avsnitt av Pretty little liars, för att tiden ska gå!
/Erica Carlsson
tänkte bara göra en snabb inflik och säga - VICTORIA, HA FÄRGEN REDO!! FÖR JAG MÅSTE SLINGA MITT HÅR DIREKT(!) NÄR JAG KOMMER HEM! :D
Så, nu har jag sagt det också! :D
Kommentera inlägget här: