Det är så bittert!

Jag fick äran att vara kapten igår på matchen, och vid sådana tillfällen vill man inte svika laget.. tyvärr blev det förlust ändå, men vi kämpade på väldigt bra och det är så tråkigt när de blir sådär, för vi är aldrig de sämre laget, vi är bara laget med galet mycket otur...
Ninja som är vår kapten egentligen sa att hon gjorde mål första gången hon hade kaptensbindeln, så det var bara för mig att leva upp till de förväntningarna och det gjorde jag, tack godegud för! :) Lyckades till och med göra två mål, som tyvärr inte räckte...
Men tillbaka till oturen, vi har otur på så sätt att vi lyckas sätta vår straff i stolpen, flera ribbträffar, stolpträffar hela tiden, att bollen studsar åt fel håll osv. Alla lag vi har mött kan vi lika gärna spöa med 10-0 egentligen, för inget lag är bra, men vi har inte kraften till att orka hela 90 minuter, varför vet jag inte... Men jag vet att när vi väl spelar, så spelar vi bra! Hoppas de släpper snart!
.
Annars ligger jag i sängen, varit vaken sedan klockan 07:50, en tid som jag tydligen nu förtiden alltid vaknar till, jag har inte ställt något alarm, men ändå vaknar jag.. komiskt sånt där :) Så ska ner och äta frukost nu, och sen får vi se vad som händer en dag som denna, längtar tills imorgon, då bär de av till Karlstad igen!
/erica Carlsson
Bilden är tagen av Jenny Wiklund!
inte varje match man spelar med sin lillasyster som är 7 år yngre... (vilket inte syns)
dock var de inte igår, det var innan Spanien :)
Kommentera inlägget här: