Första dagen på vårt dansläger!

Jag kan inte bestämma mig om jag är pigg eller inte.. :P Har redan varit uppe och fixat lite saker, men det roliga är att jag vaknade första gången 04:07 och tyckte att de var dags att gå upp... enda tills jag insåg vad klockan var på riktigt ;)
.
det är så komiskt att de blir såhär när man ska göra olika saker som man tycker är roligt, att man alltid vaknar för tidigt, att man aldrig kan somna kvällen innan, osv :) men idag kommer bli en riktigt bra dag, jag känner det! :)
Vi har längtat efter den här dagen väldigt länge nu och jag kan nog bara föreställa mig hur alla elever har längtat :D
.
Idag smäller det, idag börjar vårat dagdansläger för våra dansare, ska bli riktigt roligt! :) Vi kommer ha fyra svin bra dagar tillsammans, det vet jag! och jag hoppas att alla kommer ha de lika roligt som jag, för jag vet att jag kommer le varenda sekund jag får spendera med alla våra elever som är så grymma! :)
.
Nu ska jag gå upp, packa ner de sista, äta frukost, titta igenom mina danser ytterligare en gång, och ladda som tusan! :) Det här kommer bli GRYMT! :)
/Erica Carlsson
Våra duktiga elever!
fonkusungnoen:

hej, filmtips? :$

Kommentera inlägget här: