Acceptera att vi är olika bara!

HAHA, alltså alla skrattar!
Jag förstår mig inte på olika människor och dess beteende, men det tillhör väl livets underhållande cirkel. Men alltså, vissa har ju bara svårt för att acceptera olika saker och svårt för att göra de man säger! Men acceptera att alla är olika någon gång och ta hand om en själv istället för att lägga så mycket krut på en annan människa, det står AVUNDSJUK i pannan på en när man håller på sådär, jag lovar, syns enda hit! Men jag antar att man aldrig ska ge upp, för det har man ju lärt sig, men man ska nog skilja på olika situationerna vi lever i och inse att ibland borde man nog det, för man kommer ingenstans med att hitta på saker, tro saker, och säga att "det är så" när man inte har en blekaste aning eftersom de handlar om en vardag och ens liv man inte tillhör!
.
Men en dag vaknar vi alla upp och inser kanske att man borde ändra på vissa saker, sluta snacka så mycket när man själv gör det saker man påstår är fel och ta tag i sig själv, för man är huvudrollen i sitt egna liv och ja, om man vill leva så som vissa gör, fine! Men andra pallar inte se på, och orkar inte vara en del av sådan skit, så ta de för dig själv! :)
.
Nu är jag trött på sånt här, plus att jag är sjuk, så de gör mig på fel humör! Måste titta på filmerna jag har lite längre ner i bloggen, så jag får skratta lite! Nej juste, det gör jag redan, fast inte åt filmen!
PEACE!
Kommentera inlägget här: