Nerbäddad och bra sällskap!

Fan alltså.. jag har legat nerbäddad i sängen hela dagen och mår inte alls bra! Fick iaf lite sällskap av min underbara Angelica som hade en påse bilar med sig :D as länge sedan vi träffades och det uppskattades, vilken vän! :) Sen sa vi inte så mycket mer till varandra, utan spelade spel på våra iphones, det är så vi jobbar nu för tiden liksom.. haha! :D
.
Så det jag gjort idag har varit att kolla entourage! kollat klart säsong 5 och alldeles strax 6, haha! Snacka om att vara sjuk ;)! Men fick även ett bra samtal idag som jag hoppas leder till något bra! Man vet aldrig, för man kan aldrig vara säker, men ett möte har jag iaf, gillas! :)
.
Nej, jag orkar inte ens skriva det här inlägget egentligen, för mår skit! Och jag hatar att vara sjuk! Imorgon lovar jag att jag ska vara frisk, så är det bara!!!
:)
Japp, tycker synd om mig själv just nu för att jag är sjuk, haha! :D
Kommentera inlägget här: