Sanna vänner!

Det finns en vän som alltid ställer upp för mig, som alltid finns där för mig och som alltid har funnits där mig för, iaf så länge vi har känt varandra! Det sjuka är att vi har känt varandra i fyra år nu och det känns som vi alltid har känt varandra! Det sämst med oss, det är att vi bor så långt ifrån varandra, men det bästa är att vi ändå alltid ses och varje gång vi ses så är det som att vi varit hos varandra hur länge som helst! :)
Victoria är den som jag självklart pratar om! :)
Jag vill att hon ska veta att jag alltid finns för henne, att jag alltid står där vid hennes sida och jag står alltid bakom henne i alla lägen! Jag vet att jag kan ringa henne mitt i natten om det behövs, jag vet att hon alltid har bra råd till mig och jag vet att hon alltid kommer vara min bästa vän!
.
Jag längtar tills hon flyttar till sthlm, fasen vad bra vi kommer ha det då! :D Hon, tillsammans med mina fantastiska vänner här, kommer bli en riktigt bra kombination, jag längtar!! :D
.
Just nu ligger jag säkert och solar, och jag har lovat att sola extra mkt åt henne, så det gör jag! :D Iofs tror jag att vi skulle till ett vattenland idag, så blir nog extra mycket bad från min sida idag :p haha! BARNET SOM JAG ÄR! :D wiie! :D
/Erica Carlsson
Älskar den här bilden på oss, älskar oss!!
Kom ihåg Victoria att jag alltid finns vid din sida!
"Sanna vänner har man kvar när dem andra har gått"
Det stämmer, varenda ord! :)
Kommentera inlägget här: