Älskar att se utveckling, speciellt denna!

(tidsinställt inlägg)
Som vi alla vet så gick årets dansshow över förväntan och det blev hur bra som helst! :) Vi hade en tanke om hur vi ville ha det, tillslut föll alla pusselbitar på plats och vi fick en riktigt riktigt bra show, som jag själv måste säga att jag är stolt över! :) För fortfarande så var det bara vår familj som pusslade ihop allt det här, - galet!
.
Nu tänkte jag lägga upp två filmer, eller jag har lagt upp två filmer rättare som, det är samma dans på båda videorna, för vi körde en gammal goding igen :) och här kan man se en utveckling från ena uppvisningen till den andra.. och då ska ni veta att på den första videon som vi nu tycker är lite "sämre", bara då hade vi gjort stora framsteg från första uppvisningen :) Men man utvecklas hela tiden och jag tycker det är coolt att se denna utveckling, men framförallt vara en del av de :)
.
Första gången vi körde TikTok! :)
.
Nu i år när vi dansade samma dans, de enda som fattades var självklart Yvanna! :)
lovisa:

Godmorgon:d vad händer idag?:D

Kommentera inlägget här: