Dom är bra på att ge komplimanger!

Lyssnade precis på ett klipp när André sjunger, en på min facebook hade lagt upp det.
Så kom jag och tänka på förra torsdagen :P Andre och Robin är ju för fina alltså! haha!
Jag hade egentligen inga speciella kläder på mig, ett par vanliga jeans, ett vanligt linne och en tråkig kofta :P utsläppt hår som var plattat, visst.. men ah, sen hade jag satt på mig mina nya skor som har en liten klack.. vilket alla reagerade på.. (Nu måste jag bara säga att det var torsdag och dom är inte så jobbiga, jag sitter mest och håller koll så att idolerna kommer in på sina rep i tid osv.. så klackar var ingen fara)
Men iaf, så kommer jag upp i idolernas loge för att hitta någon av dom.. så sitter André och Robin där och båda stirrar ut mig..
Så jag frågar dom varför dom stirrar så konstigt..
Då säger Robin: Sluta vara så förbannat snygg! Vi kan inte koncentrera oss på scenen..
Jag: Men sluta nu, (generad typ) och säger något töntigt i stil med "skärp er, det är bara klackarna ni reagerar på"...
Så säger André: Men jag och Robin har samma smak och du är skit snygg, du får inte ha sådana där kläder på dig..
Robin: Nej, för då kan inte vi som sagt koncentrera oss, du ska ha på dig svarta kläder, med låga skor!
Jag: okej, imorgon lovar jag att vara helt svart, håret i en tråkig toffs och ni kommer inte ens se mig..
André och Robin: BRA!
.
haha, dom är bra på ett ge komplimanger dom där herrarna ;) Men som sagt, dom hade inte reagerat om jag inte hade haft höga skor :P komiskt ändå! :) Men det är bara torsdagar jag kan klä på mig lite trevligare och roligare kläder, för de är enda dagen jag går utanför min dörr och inte måste ha svarta kläder för att jag jobbar sändning :P annars är det bara svart och träningskläder.. så varför jag har shoppat sönder idag, det är en bra fråga! :)
Folk lär väl reagera på att jag klär upp mig så förbaskat på torsdagar nu för det ;) haha
.
Nog om det, har ännu mer att skriva om, men får göra det i ett annat inlägg!
/Erica Carlsson
Det var dessa skor jag hade på mig :P
Kommentera inlägget här: