När klumpheten tar över!

När man går upp tidigt för att köra bror till tandläkaren, kommer hem igen, äter frukost och tappar allt i golvet, vad jag än rör faller i golvet (tack iaf för att maten hamnade i magen) men när man är så klumpig, då är det okej att gå tillbaka till sängen, starta en film och sova någon timme till.. och det är bara för att jag kan! :D 
 
Idag är min sista lediga fredag på.. jag vet inte hur länge, men det känns skönt! Nästa vecka är jag tillbaka i arbetslivet igen, då i form av ett event och kristallengalan, efter de så har jag tagit på mig en ny utmaning för hösten, vilket jag tycker ska bli riktigt spännande och förhoppningsvis ett väldigt lärorikt jobb! 
 
men först nu, i historiens tråkigaste väder, ska jag ta och vila lite till, sova bort min klumpighet! 
PUSS! 
 

Det är ju tur att min pappa hade lite tid för familjen under hans tid som hockeyspelare! ;) Inte för att han lägger ner mindre tid som tränare nu, åhnej! Han öser på! :D 
(bilderna är från farmor och farfars urklippspärmar dom har gjort med allt tidningarna skrivit om pappa.. och det är två proppfulla sådana... min pappa var populär bland pressen ;) haha!) 
Kommentera inlägget här: