Nu är jag redo!!

.. så då ligger jag i sängen igen efter en dag fylld med "aktiviteter". Jobbet gick bra och tiden sprang förbi, det fick bli lite inventering och sånt tar alltid tid och får tiden att försvinna! 
Sen hem till Malin och Simon för att hämta ramar, men ville mest titta på mosters älsklings Milo! :D 

Direkt efter var det bara att åka till samlingen och sen har jag spelat cup hela kvällen... för att jag inte tränat fotboll på evigheter.. eller okej, 1 träning för en vecka sedan, där jag var bambi på hal is, pga. skorna... så kändes de väl helt okej idag! Men vet att jag kan bättre! Lyckades iaf få till två mål och med tanke på motståndet vi hade är jag nöjd! Fick även ett otroligt skönt blåmärke som en härlig present.. svullen runt vristen och jag vill inte ens tänka hur de kommer kännas med pjäxor! Som tur är, ska jag inte ha det förrän på söndag, så kan ju ha gått ner! :D 

Packat det sista och nu är mina väskor fyllda med ALLT jag behöver för att kunna spendera 1 dag i Gävle, 5 dagar i Vemdalen och dessutom lyckas fira NYÅR, så kan säga att det är överfullt! Men fått med allt måste jag fått iaf! :D 
 
Så imorgon bär det av till Gävle, ska ha lite Pre-vemdalen! Med bastu, bada isvak, mys på landet med gänget som ska åka, sen på söndag (Tidigt) bär det av till Vemdalen! OCH JA! Jag tjatar om det, kommer fortsätta med det också, för jag är SVIN TAGGAD! :D 
PUSS! 
 
Kommer förmodligen uppdatera mest på Instagram dessa dagar... tror jag! Man vet aldrig vad jag får för ryck! :D Men som sagt, vill ni se vad vi håller på med i vemdalen så följ: carlssonerica
 
 
Kommentera inlägget här: