Skönt med slutfest!

Jag vet inte vart jag ska börja... Kanske att jag bara har sovit 1h inatt.. eller att jag ännu var full när jag vaknade imorse.. eller kanske att jag hade en svin rolig kväll igår.. Ja det var helt enkelt världens bästa avslut på en grym resa!
.
Kvällen började lite sådär med att ingen riktig visste vad som skulle hända.. men sen styrdes det upp och vi fick se massa filmer från resans gång, bilder rullade, drinkbiljetter delades ut, shots dracks upp, dansgolv styrdes upp och alla var på ett riktigt bra humör!
Jag var uppe liite för länge bara, det vill säga, somnade efter sex imorse :p shotade in till sista minuten, men det var Jocke i barens fel, han bjöd oss på massa shots och det slutar ju som de slutar :P haha!
.
Jaja, full var jag när jag vaknade, kastade ned alla kläder som låg kvar på golvet, har säkert glömt massor, men de löser sig! Fick väcka hälften av gänget som skulle med idag eftersom dom glömt att ställa klockan/gick och la sig samtidigt som mig :p tur att jag var "pigg" nog iaf ;) Iväg kom vi iaf och nu är jag hemma! :D
.
Trött som fan, men ska nu äta TACOS!! MUMS! Har även ätit McDonalds idag vilket var SVIN gott! det satt så jävla fint! Och som sagt, nu är de taco-mys och sen mys med familjen! Väntar på att hela syskonskaran ska komma hem så vi kan få ta igen förlorad tid! :)
/Erica Carlsson
Ja ni.. när den här bilden togs var klockan iaf efter fyra :P
Tabasco... vad är grejen med Robinson och Tabasco? Varför lyckas jag alltid dricka sånt när jag jobbar med de :P
Nåväl, jag är en trött-Erica just nu, men ska snart skriva vad jag tyckte om hela min resa, kan ju säga att den har varit så jävla bra!
Kommentera inlägget här: