Robinsonkamp

Hade inget internet igår, eller nu ljuger jag liite. Hade inte internet under resans gång och den höll på så mycket längre än vad jag trodde! Halv sju var jag framme igår kväll och åkte direkt ut till örådet och spanade läget! :)
Efter det var de hem och ha massa möten och nu rullar det på :) Var riktigt trött igår kväll så jag somnade gott direkt när jag la mig i sängen! :)
.
Just nu sitter jag och gör scheman för onsdag och torsdag! :) och ska snart äta lunch! Efter de ska jag klä på mig massa varma kläder och testa en "robinsonkamp" :D SÅ jag har hoppat rakt in i jobbet, skoj! :D
.
Annars då, vi bor bra, maten var toppen igår, frukosten var bra idag! Det är sjukt mycket snö, vi bor precis vid backarna så ska hyra skidor för hela resan och ta varje tillfälle i akt! :) Jag har ett eget rum och allt känns bara sjukt bra! Norskan är svår i vissa lägen.. men jag gissar mig fram! :D haha. De blir bra!
.
Nej, jobba vidare! :D
/Erica Carlsson
Fick en glad överraskning igår att Klas är här! Senast vi sågs var i Malaysia..(!!!)
Så det gillas massor! :D Han och några andra snickare har tydligen en lägenhet över vägen
med egen bastu och grejer, DÄR kommer jag hänga vill jag lova! :D
Kommer som sagt bli en riktigt bra månad!
Stina:

Ååå va skoj baby! Jag vill se bilder, bilder & lite bilder :D

erica:

Ja det ska bli skoj att få testa själv! :D haha. Bara jag inte skadar mig ;) Men man kommer ju "leka" i snön iaf! ;) Sen är resten runt omkring skoj också! :D Jag ska inte klaga! :)



ABsolut, jag ska ta så många bilder jag kan och lägga upp lika många :) Får ju inte "avslöja" något av själva programmet, men ni ska allt få se bilder! :)

Emelyyyy:

Gud vad bra att du kom fram tillslut :) Mamma nämnde något om att du bor mitt i backen, fan vad nice :) Du kommer att ha en grym månad, är lite små avis. Hälsa klas, haha..



PUSS

Kommentera inlägget här: