Tennisturnering!

Har legat vaken ett tag nu, men har även tagit friheten till att ligga och dra mig i sängen! Lyx.. 
Ska iaf gå ner och äta frukost alldeles strax, har legat för länge så att magen skriker - Sorry liksom! 
 
Idag blir det nog till att titta lite tennis.. kan inget om sporten, vet bara att jag hade riktigt roligt när jag spelade en gång.. för hundra år sedan när jag var i Spanien! :) Men som sagt, kan inget, men det blir till att vara där ändå, skoj tycker jag! 
Annars är det bara att ladda inför danslägret på måndag, se till så att allt som ska bli gjort, blir gjort osv! Jag längtar ihjäl mig iaf, det är en sak som är säkert! 
 
Såhär mysigt har jag det just nu! 
 
 
Sanna:

gomorgon, ha en fin dag:)

Svar: Godmorgon, Tack detsamma! :)
Erica

Emma Lannebrink:

Tjenare vännen, tänkte berätta att jag har frågestund och det skulle vara jätte kul om du vill ställa några frågor?
Här har du länk till frågestunden http://adhdochfoto.blogg.se/2012/june/fragestund.html

Och rösta gärna på min väska här, du får länk! http://adhdochfoto.blogg.se/2012/june/rosta-pa-min-vaska.html#comment

Sorry om du inte tycker om sånna här kommentarer.
Kram!

~ L I N N ~:

Hoppas du har en awesome lördag! :-D

Svar: Jag hade en riktigt toppen lördag, hoppas din också var det :)
Erica

o:

Har du varit på Södermalm i dag? Tyckte jag såg dig :)

Svar: Nej jag var inte på södermalm igår :)
Erica

Kommentera inlägget här: