Konsten att kunna handla på nätet!

Det är så mycket jag behöver handla in men så lite tid för mig att åka in till stan/Haninge! Måste laga min mobilskärm, måste köpa nytt schampo (silverschampo), vill köpa sommarkläder osv! Allt får bli när jag är klar med jobbet och jag har orken att ta mig in! Dagar som dessa när jag är hemma, men absolut inte har kraften eller orken till det, utan bara vill vila upp mig skulle jag kunna uträta mina ärenden, men nej, sängen är bättre och viktigare! :)
.
Men eftersom vi lever på 2012-talet så kan man ju ofta beställa hem saker väldigt lätt! Hittade den här sidan
bellbox.se, som säljer massor av hårvårdsprodukter, men framför allt schampot jag behöver! Går förmodligen snabbare för mig att beställa än att åka in till stan! :) det är positivt, men frågan är hur man beställer en ny skärm till mobilen? ;)

 

Gå in på Bellbox.se - för att leta dig fram själv och hitta de schampo/balsam du vill ha!
Lotta, klädtokig småbarnsmamma!:

Go´Morron!



Händer det något skoj idag? =)

♥ Sojka ♥:

Nu följer jag dig med! :)

Kram!

Kommentera inlägget här: