Jag fortsätter tro att jag är superwoman!

Idag har det varit en sådan dag då jag andas i efterhand.. och idag blev det att jag inte har andats alls... hehe! 
Började självklart dagen på jobbet, troddet de skulle bli en normal dag, men där trodde jag fel! På lunchen åkte jag hem till Malin för att planera danslektioner, då hon inte ska vara i en danssal nu, så tog jag hennes lektioner ikväll! Kastade i mig lunchen, fixade dansen och drog sedan tillbaka till jobbet, jobbade lite till och sen direkt till dansskolan, där jag hade Malins tre lektioner :) Det gick väldigt bra och tiden sprang iväg, duktiga dom är! 
Jag krånglade till de för mig själv på sista lektionen och för min egen del gick de väl inte så bra ;) heh! 
Mellan varven skulle biljetter säljas också... (kan någon som kommer på idéen hur man kan vara på två ställen samtidigt berätta den för mig, så jag kan vara de nu sista tiden, haha) 

VILL ÄVEN PÅPEKA, att nu är snart FYRA föreställningar SLUTSÅLDA!! och vi har inte ens sålt biljetter i en vecka, så vill ni se, bäst att ni skyndar er!!! 

Sen efter alla lektioner, åkte jag hem, kastade i mig mat och satte mid sedan och sydde lite, duschade och sen fick jag äta upp dagen och att jag glömde att andas! Så nu ligger jag här utslagen i sängen, mer än redo för att åka till Gotland imorgon och få ha en dag hemma hos farmor och farfar, dom är världens bästa och att hitta ett bättre lugn just nu kan man inte, hemma hos dom är det verkligen de bästa! :) 
Har även bestämt mig för att inte åka till jobbet innan båten går imorgon, då jag för första gången på jag vet inte när, lyssnat på min kropp och sagt ifrån! Men bara för en morgon, sen efter helgen är det slut-lyssnat igen ;) haha! 

Så kan väl säga att Gotland kommer lägligt, men frågan är om det är lika lägligt för Malin? Kommer min dröm jag hade för ett bra tag sedan gå i uppfyllelse? - Gör den det, då kommer jag en gång för alla tro på mina drömmar! ;) haha! 

GODNATT! 


Kommentera inlägget här: