Tack för allt Mamma och Pappa!

Jag vet att jag har skrivit det förut, men jag kan verkligen inte skriva det för många gånger! Men jag har historiens absolut bästa föräldrar! Det finns inga andra föräldrar i världen som kan mäta sig mot mamma och pappa! 
I hela mitt liv har dem ställt upp för mig. Inte nog med att de bara ställt upp för mig, jag har även 5 syskon till som mamma och pappa visat exakt lika mycket kärlek till och ställt upp för i precis alla lägen! 

Det vill alltid vårat bästa, de visar alltid att de finns för oss och står alltid bakom oss! Är det inte i vanliga vardagen, så är det med dansen, är det inte dansen så står de i alla väder vid sidan av fotbollsplanen, är det inte där, så sitter dem i en bil och kör in till stan och hämtar en efter fest/jobb, är det inte de så kör de land och rike runt för att hjälpa till på danstävlingar och är det inte de så lagar dem bara den perfekta familjemiddagen en underbar söndagskväll. 
Dem gör allt för oss barn, nästan lite för mycket ibland (om man kan skriva så, hehe) Kärleken dem visar till oss barn, den är obeskrivlig. Jag kan försöka att skriva ett inlägg för er och berätta, men jag kommer aldrig hitta de rätta orden. Samtidigt så funderar jag på hur jag någonsin i mitt liv kommer kunna ge tillbaka allt dem givit mig. Inte det kan jag komma på heller, men jag gör allt i min makt för att en vacker dag kunna ge ännu mer tillbaka, än vad dem redan givit mig fram tills idag!
Att dem sedan har 6 barn och gjort exakt samma sak för alla oss, det är en styrka som inga andra föräldrar har! Dessutom har dem nu två barnbarn som dem gör allt för och dessa två fina pojkar har fått världens bästa morfar och mormor! 

Jag har iaf världens bästa föräldrar! Jag uppskattar allt dem gör för mig! I precis alla lägen, även om jag ibland är dålig på att visa det.... Jag önskar jag var ännu bättre iaf! Men jag jobbar på de! Just nu hoppas jag att jag får fram något genom de här inlägget! :) 
Jag älskar er mamma och pappa! Ni har gjort mig till den jag är idag, jag hade aldrig stått på benen som jag gör idag och klarat av allt jag gjort hittills utan erat stöd! Tack tack tack tack tack för allt ni gjort från den dagen jag föddes till dagen idag! KÄRLEK!! ♥
 
Kommentera inlägget här: