Valborg idag alltså! :)

Haft en effektiv morgon känner jag! Gjort färdigt mina fyra danser, städat lägenheten, plattat håret och diskat! :) Så nu är jag klar med allt som behövs göras innan jag går till dansskolan :) 
Ska ha mina fyra danslektioner idag, sen ikväll ska valborg firas eller vad man säger :) Ärligt så vet jag inte "hur man gör" jag vet hur man festar, men jag har aldrig festat på valborg :P Har det inte varit danstävlingar, så har det varit jobbresor, har det inte varit de, så har de varit dansuppvisningar, det har till och med varit fotbollsmatcher på valborg :) Så ah, vi får väl se! Jag är riktigt sugen på vin iaf! :) 

Så tänkte faktiskt ta de lite lugnt nu innan jag går till dansen :) Sovit ganska dåligt inatt faktiskt, så känns skönt att bara vila lite :) 
Ha en riktig kanon dag och kväll alla fina! :) 
PUSS! 
 

Ja om Valborg någonsin skulle kunna likna Midsommar i Leksand... Då hade Valborg också blivit min favorit högtid :P Men jag vet att de inte ens kommer vara i närheten ;) 
Kommentera inlägget här: