Kristallengalan 2013!

Hade en riktgt bra dag igår! Jobbade som sagt på Kristallengalan, och det var så roligt att vara tillbaka igen från semestern! :) Dagen som helhet gick väldigt bra, alltid lite små saker som inte går som planerat... Men det är sådant man får räkna med när det är live! Eftersom vi jobbade för SVT igår, var det ju inte någon reklam... och för oss som jobbar är det sjukt jobbigt! Det tar på en att inte hinna andas ut för någon sekund. Utan måste ha fullt fokus i två timmar. Blir något fel eller om något händer, då finns det inte många marginaler att lösa saker och ting på. När man har reklam kan man alltid göra det då! :) 
 
 
Efterfesten var hur trevlig som helst! Eftersom galan igår handlade om TV, så var det väldigt många människor där som man jobbat med under åren. Kan lova att det var ett och annat ansikte man kände igen! Så roligt! 
Andreas Weise var en av de roligare personerna jag träffade igår. Vi har inte setts på evigheter, så det blev "bra surr" mellan oss som han själv skulle uttryckt det ;) Han är verkligen hur härlig som helst! En riktig Legend den där mannen! 
Pratade med Pär Lernström om idol också, så nu ser jag verkligen framemot att få börja jobba med de! Taggad tjej är jag inför första livesändningen! :) 
Inte nog med det så var väldigt många personer från Let's Dance där, vilket också var trevligt! De gänget är så härliga allihopa! Tobbe bjöd upp mig på en riktigt dansomgång vill jag lova! haha! Personerna runt omkring fick flytta ifrån oss för att dem inte skulle bli omkull knuffade av någon av våra lyft och snurrar, haha! Han var tokig! :D Kontrollen på fyllan är väl inte den bästa, så det var nog smart av personerna runtomkring att inte stå för nära! ;) 
Lokalen var proppad med personer som sagt. Man hann bara gå en meter innan man träffade på en ny människa! Jag älskade det!! :D 

Jag blev även påmind om varför jag älskar mitt jobb, förutom för själva jobbet i sig, så är det för alla härliga människor man får lära känna. Alltid nya ansiktet på varje projekt man tar. Igår var en kväll där vi alla var samlade på samma ställe och det var hur skoj som helst! :) 
 
PUSS! 
 
 
 
Kommentera inlägget här: