Tröttmössa :)

Äntligen verkar det hända något när det kommer till flytten! Fick ett samtal idag om att jag förmodligen får nycklarna på fredag!! Som jag väntat! Jag älskar er min familj, ni är absolut bäst, men jag är så lycklig över att få flytta till eget! Så nu vill jag bara få nycklarna i handen och sen ha mitt eget! 

Annars så ligger jag trött som en jag vet inte vad i sängen just nu :P Men det är de värt, hade en jätte trevlig kväll igår, så finns inget att klaga på! Bara för mig att somna lite tidigare ikväll, :) 
Tog världens längsta dusch förut, hur skön som helst måste jag säga att den var... även om jag saknar att ha badkar lite smått sådör :P 
Har även skrivit färdigt ett skolarbete idag, vilket känns riktigt bra!! Han vill inte ha det inne förrän på lördag och jag är redan klar, så det är ju super! Skönt att kunna släppa en av alla uppgifter vi har fått! :) 
 
Imorgon är det torsdag vilket egentligen innebär skola, men eftersom vi tydligen också ska ha sportlov, så blir fallet inte så! :p Då får jag se till att fördriva tiden med annat, som att gå till dansskolan och göra dans! :) 
Nej, nu ska jag leta en bra film och bara mysa ner mig i sängen! Snacka om lyx såhär sju på kvällen :P Det enda som fattas är något gott just nu... som typ jordgubbar doppad i choklad! 

PUSS! 
 

Allt prat om sommaren, sol och värme igår gjorde att jag bara längtar ännu mer efter sommaren! Sen en super fin strålande sol idag på de också! (vi går mot bättre tider känns det som iaf!)
Kommentera inlägget här: