Tack för ikväll!

Har varit hemma hos Victoria och MAx ikväll. Dom bor jätte jätte mysigt och har verkligen gjort lägenheten till deras! 
Dom två fixade en super god middag, som jag tänker sno receptet av (bara så du vet Siv, hööh) Men riktigt gott var det, med en jätte god sallad till och god dricka! Helt klart lyckat! 
Och som om inte det var nog, nej då blev det ju självklart världens godaste Kladdkaka till efterrätt! 
Den där underbara Victoria vet precis vad hon ska göra för att jag ska få världens största leende! :D Hon är helt fantastisk och jag kan nog inte förklara tillräckligt många gånger vilken underbar vän hon är och hur lycklig jag är som har henne i mitt liv!! Världen bästa!! 
Tack till både Victoria och Max för en super trevlig kväll! 
 
Så det var en perfekt kväll på denna torsdag! Så nu kommer jag kunna sova väldigt gott måste jag säga! 
PUSS! 
 
Kommentera inlägget här: