En bra start på semestern!

Haft en söndag som innehållit lite av varje. Mys. Började dagen med att köra pappa och bror till Arlanda. Med ett stopp på vägen hos Tjorven. Världens bästa Tjorven! Han spelar i en liga för sig. Finns ingen som han. Jobbigt att vara där, men så viktigt! 
Vidare till Arlanda som sagt, säga hej då till Pappa och Amadeus som nu kommer befinna sig i Slovakien de 3 kommande veckorna. Hockeyläger med Bratislava står på deras schema där pappa är tränare och Amadeus får träna en väldans massa hockey. skoj! Hade gärna hoppat ner i trunken och följt med. Avis på att dem får hänga i en ishall. 
 
Hem, hämta världens bästa vän. Vi har lagat en av mina favoriträtter, gjort en supergod efterätt och bara umgåtts. Varje sekund jag får vara med henne är värdefull och jag är världens gladaste som har henne! Tack för att du är världens bästa vän Matilda! 
 
Nu ligger jag i soffan, redo för att sova typ... haha! Fortfarande inte helt utvilad efter helgen i Leksand och mina jobbdagar efter det. Plus en väldigt trevlig kväll igår. Med först en jätte god förrätt och middag med Malin och Emely. Sedan vidare på AYA tillsammans med Victoria, Ellen, Nathalie, Axel, Marcus och Jonah. Var en trevlig kväll där jag spenderade mest tid med Jonathan och Fredrik. Fina killar de.  
Så en film nu, sedan Godnatt. 
Så, PUSS på er! 
 
 
Kommentera inlägget här: