Nu har jag semester!

Det är hur skönt som helst med semester vill jag lova er! :D Hade en bra start igår, där jag började dagen med ett jobbmöte tillsammans med gänget på Draknästet (som är mitt nästa projekt efter semestern) 
resten av dagen hade jag det bara mysigt i solen tillsammans med syster, vi åkte och spelade en avslutningsmatch mot mitt gamla jobb, världens bästa gäng! Åh, saknade hela högen igår, jag har alltid en sådan tur med arbetskollegor! :D 

På kvällen var det grillning och firande för pappa och Victoria som fyllt år... för en månad sedan typ :P hah! Men bättre sent än aldrig! :) Nästan hela familjen var samlad, Alicia som saknades! :) Blev kubbspel tjejerna-killarna, där vi tjejer självklart tog hem segern! ... något annat vore ju konstigt! ;) Vi lät killarna känna sig överlägsna genom att bara ha en kvar på vår sida medan dem ännu hade alla, men sedan vände vi hela skiten och Emely kastade ner kungen! :D 

Jag har VÄRLDENS ABSOLUT BÄSTA FAMILJ! Jag älskar er något enormt! Tack för att ni finns och för att jag får vara en del av er! Ni är bäst bäst bäst bäst! (När jag säger familj, så är självklart Simon, Jonas och Axel inräknade!) 

Kvällen är ännu oskriven, så vi får se vad som händer! Först ska jag köra Simon och Jonas. 
Så puss på er alla! :) 
 
 
Kommentera inlägget här: