Avslutar en bättre helg med en film! :D

Gårdagen var väldigt trevlig! Hade middag här hemma hos mig, självklart blev de Tacos, sen till efterrätt blev det fruktspett med smält choklad! :) - mums! 
Kvällen fortsatte i festens tecken, en bättre förfest hemma hos mig med trevliga människor och en bättre "utång" här i nynäs! Träffade på massa härliga människor och det var fullt ös hela kvällen! :D 
Runt klockan sex somnade jag imorse, så då förstår ni ju hur bra kvällen varit! :D Kvällen var så rolig att jag i princip glömde att ta bilder..... Men hade fullt upp med annat så ;) 
 
Dagen till ära har det varit påsklunch hemma hos familjen! Älskar min familj, dem är världens bästa! Victoria slingade även mitt hår, så nu har vi fixat färdigt de inför sommaren! :D Blev svin bra och jag är sjukt nöjd! Så alla ni som vill fixa håret, ni ska gå till Victoria om ni vill bli nöjda! :) 
 
Kvällen till ära har vi ätit upp de som blev över från tacosen igår, och myser nu i soffan framför tv:n, en bättre söndag helt enkelt! :D Tack för den här helgen! 
PUSS! 
 
Här får ni även en film från när Victoria gjorde mig fin i håret! :D 



Två bilder från igår också :)
Anonym:

Hej main Danmarks e

Anonym:

Hej main Danmarks e

Kommentera inlägget här: