29 maj 2013

Min kropp ville inte alls lämna sängen imorse... benen har släpats efter resten av kroppen tackvare träningsvärken jag fick efter matchen igår.. hhe! :D 
Men jag satte ändå igång och storstädade hela lägenheten efter jag ätit min frukost! Det behövdes kan jag säga! Så nu är den fin igen, man ser golvet och man kan röra sig fritt :P haha! Så nu är det dags för mig att ta hem lite folk hit igen! :) Eller jag vågar rättaresagt ta hem lite folk igen :P haha! 

Dock ska jag lämna lägenheten snart, ska in till stan och möta upp en gammal vän! :) Så sällskap hem till lägenheten får vänta ett litet tag till :) Men sällskap ikväll ska det bli, vi ska äta lite middag tillsammans! :) 
Så nu är det bäst att jag byter ut min mjukiskläder till lite finare kläder och gör mig lite i ordning, sedan rullar bilen mot stan :) 

PUSS! 
 
 
Kommentera inlägget här: