Nu drar det äntligen igång!

Hade en jätte trevlig kväll med Johan igår! Vi har inte träffats på evigheter, så det var mer än på tiden att ses igen! :) Vi åt middag a la Erica och tittade på film... Fast vi pratade mest eftersom vi hade en del att ta igen! :D 
 
Dagen har också varit hur kanon som helst! Har varit inne i stan med Erik. Vi åt sushi till lunch - självklart när jag får bestämma, hehe! Sedan gick vi till mälarpaveljongen och tog varsitt glas Rosé i solen. Super mysigt och jätte trevligt!! :) 
Kvällen till ära så har självklart Djurgården varit i centrum! Blev popcorn och glass till Fotbollsmatchen! Vinst med 1-0 för DIF dessutom, så de var ju mer än klockrent! :) 

annars har jag förberett allt inför imorgon! Hela Sverige bakar börjar äntligen, som jag längtat!! :D Vi har en repdag imorgon, så ska bara dit och se så att allt fungerar inför starten på lördag! Ska även hinna till Frihamnen och titta på Let's Dance... kommer väl jobba lite också, bara för att jag itne kommer kunna hålla fingrarna i styr, hehe! Och sedan blir det väl till att vara en stund på slutfesten för att tacka alla och säga hejdå! 
Men sedan är det upp tidigt och första dagen på HSB, taggad till max redan nu vill jag lova! :D 

Så nu lite sömn, sedan kommer fre och lör rulla på! :) 
PUSS! 


Så får ni självklart dagen i bilder från min instragram! :D 
Kommentera inlägget här: