Vi borde vunnit!

Jag är verkligen helt slut! Men vad passar då inte bättre än att vara nyduschad och lägga sig i en nybäddad säng, med helt nya påslakan!!! :D perfekt! 
 
Blev en fullspäckad eftermiddag, dagen började nämligen med en bok i handen ute på balkongen i solen. Men det ändrades snabbt och på en kvart var jag iväg på jobb (bra tempo på mig där måste jag säga och tack till mig själv som gjorde extra mycket middag igår som jag kunde ha till lunch idag!) Men iaf, jobbade en kortis, sedan var det bara för mig att åka hem äta mat, hämta fotbollskläder och sedan röra mig mot kvarnängen där jag nu ikväll spelat match! :) 

Matchen slutade 1-1... glad att det inte blev förlust, men vi var så värda att vinna! Laget vi mötte var knappt över på vår planhalva... jag missade miljoner lägen... så om jag hade varit i lite bättre form så hade jag kanske kunnat sätta ett eller två lägen, men nej! Assist till vårt mål fick jag göra iaf! :) Nåväl, jag överlevde, vi förlorade inte och konditionen var inte helt borta.... Men jag är helt slut just nu och mina ben kommer inte röra sig ur fläcken på ett bra tag! :) 

Så nu ska jag stänga av datorn och gosa ner mig! 
Puss och Godnatt! 
 
Kommentera inlägget här: