Jag lever, har bara lite mycket att göra!

Nu är det mycket som snurrar i mitt huvud, så mycket att jag inte ens kan få ner något i ord här på bloggen. Jag vet, extremt dåligt! Men hörreni om en vecka (eller lite mer) så tar allt jag håller på med slut, så då kommer jag ha oceaner av tid att skriva till er! ;)) 

Jag lyckades iaf få in en liten fika med bästaste Matilda idag! Det var mysigt och välbehövligt, så det tackar jag verkligen för! Alla sekunder jag får tillsammans med henne uppskattar jag till tusen! <3 <3 
 
Förutom det, så jobbar jag, planerar dansuppvisning, redigerar filmer, filmar till filmerna, jobbar lite mer, syr danskläder, spelar lite tetris, klipper lite tyg, är på dansskolan, spelar lite candy crush, tittar hockey, dansar lite till och så fortsätter det! :) 
Imorgon är det semifinal på idol, ska bli skoj! Snyggingen Anton Ewald kommer också, så då kommer jag väl inte kunna hålla ögonen borta från honom, hööööh! ;)) liiite får man ju smygtitta på honom, resten av tiden ska jag jobba som en helt vanlig tjej som inte alls tycker han är snygg ;)) 
På lördag åker jag tåget till kalmar, för då är det årets sista danstävling! SPÄNNANDE!! Blir även till att bo över där på hotell, hur mysigt?! :D Tillsammans med världens bästa systrar! Finns inga bättre än dom!! <3
 
ah, det var de. Jag försöker iaf pussla ihop nästa vecka på bästa möjliga sätt.. har som sagt en hel del att göra, jag tror faktisk inte de 24 timmar vi har varje dygn kommer vara tillräckliga, men tyvärr är det sömnen som kommer få lida... men vad gör de, för sen kan jag sova massor! 

PUSS och GODNATT! 
 
vid sådana här tillfällen önskade jag att jag kunde dela mig på tre och vara lite mer effektiv.. ;) och ta tag i alla saker som måste göras, det extremt roliga och de lite mindre roliga.. Men jg har inte förstått hur jag ska dela mig och bli tre personer än, jag jobbar vidare på de också ;) 
 
Kommentera inlägget här: