Missa inte vår dansuppvisning!

Mina dagar går i ett, jag vet knappt vilken dag som är vilken.. höhö! Nej, men mycket att göra, lite för få timmar på dygnet osv. ni vet den gamla vanliga visan när det är något man planerar för och måste ha saker och ting färdigt till en viss tid! :) 

Dansuppvisningen närmar sig med stormsteg, vi har börjat sälja biljetter, som dessutom går åt! Så vill ni ha biljetter, måste ni köpa nu, för vi sålde 320 st på en dag! :D Många vill dela denna härliga upplevelse med oss, vilket jag vet att ingen kommer ångra! 5-årsjubileum har man bara en gång ju! ;)) Missa inte detta! :) 
 
I helgen blir det kalmar också, årets sista danstävling ska klämmas in mitt i allt :P ser fakiskt framemot att sätta mig på tåget... inte för att de går så förbannat tidigt, utan för att då ska jag sitta och redigera en massa filmer! Så är det bara! :) 
 
Nej, nu måste jag ta min hungriga mage till köket och stoppa i mig något! 
PUSS! 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: