Lika nöjd som alltid!

Jag hann med nästan allt jag skulle göra idag... Men hann inte städa... och hann inte göra färdigt mina danser... men lite dans iaf och det var iaf bra! :) 
 
Håret blev kanon bra, är lika nöjd som vanligt! Victoria är bäst, så är det bara! Skulle aldrig våga någon annan röra mitt hår! Visserligen är det ju väldigt onödigt att göra de, med tanke på att jag har den bästa frisören av de alla! Stolt syster! :) 
 
Annars har vi självklart tittat på djurgårdens match ikväll... onödig förlust känner jag och en liten skärpning på laget skulle behöas också! Kanske ska glida in på hovet och styra upp de här ;)) höh! Nej, men en vinst på fredag tack! :) 
 
Imorgon är det jobb på idol som vanligt! 
PUSS och Godnatt! 
 
(snodde bilden av syster) 
Men här har ni före och efter bild iaf... sjukt fräscht hår på första bilden känner jag :P heh! 
 
Kommentera inlägget här: