Bildbomb från danstävlingen igår i Tidaholm!

Igår var vi på danstävling i Tidaholm! Det var en helt fantastisk dag för oss på Malins Dansstudio, där våra elever levererade långt över förväntan! Vi danslärare vet ju att vi har grymma elever, men det är ju en bedömningssport vi håller på med, så man vet ju aldrig hur det går. Men vet ni vad? Vi ägde i alla klasser! :D 
Hade fem par som tävlade igår, alla fem stod på prispallen! :D Där tre av dem stod allra högst upp på 1a placeringen och två av paren tog hem 3e placeringen. Så jävla bra! :D 
Sedan i singel, hade vi 8 finalister, SJU av dem stod på prispallen! Helt sjukt bra jobbat!!!! :D Där knep våra dansare tre 1a placeringar, tre 2a placeringar, och en 3e placering! GALET! 
 
Jag finner inga ord som kan beskriva hur stolt jag är över alla som tävlade igår! Men jag är så stolt så klockorna stannar i princip :D Att få vara en del av det här, deras utveckling för varje dag som går, vara med och stötta varenda en av dem i sin resa mot nya mål, det är obeskrivligt! 
Men att få vara en del av Malins Dansstudio, att tillsammans med mina fantastiska systrar göra det här! Det är det absolut bästa som finns! 
 
Stor KÄRLEK till ALLA! 
 
 
PS. alla bilderna är tagna från Victoria! ;) 
 

 
anna:

Hej vart har du köpt din svarta tröja super snygg (: ?

anna:

Hej vart har du köpt din svarta tröja super snygg (: ?

Svar: Hej! :) Tack! :) Jag köpte tröjan på Zara. Faktiskt i veckan, så den är väldigt ny :)
Erica

Kommentera inlägget här: