Are you the girl...?

Sitter här på mitt rum och äter Rice Cracker Mix medan jag tittar på hur det går för Matildas flyg! :D Längtar så jag spricker efter henne och snart är hon här... eller ah, om fyra-fem timmar typ, men ändå snart! :) 

Dagen till ära har jag sprungit fram och tillbaka till Victoria's Secret. Jag har lyckats köpa varsin bikini till Malin, Emely och Victoria! Det här med att hitta rätt storlekar var ju inte det lättaste... Särskilt inte när de inte är samma som vi använder hemma i sverige. Så när en på VS frågade om jag behövde hjälp medan jag stod med 10 olika bikinisar, fotade och hade mig, så började hon skratta när jag berättade vad jag höll på med och försökte såklart hjälpa mig! :D Hon berömde mig flera gånger för att jag var så entusiastisk och kämpade på så bra för mina systrar (men såklart, vad gör man inte för dem? världens bästa ju!)
Hamnade även i ett litet vardagssnack med henne, hon tyckte jag kunde flytta hit och börja jobba som reporter här, jag hade allt man behövde sa hon :P (då inkluderar jag språket där, haha) Nej men jättegullig tjej! :) 
Första vändan när jag gick från VS hade jag bikini till mig och Victoria i påsen. Emely skriver sedan och hade bestämt sig, så då sa jag att jag likagärna kunde vända tillbaka till VS ;) Laddade mobilen lite och gick sedan tillbaka. Väl där började vändan om igen, in i provhytten, testa alla bikinsar, förklara hur de sitter på mig, hur jag tror de kommer sitta på systrar, fota med bikinisarna på och visa hur det sitter på mig osv. En i personalen frågade "är det du som köper till dina systrar?" Jajamän, det är jag! (Känd på hela VS nu, haha!) När jag sedan inser att jag bara har 2% kvar på mobilen blir det lite snabba beslut, men kan ni tänka er, Malin och Emely blev varsin bikini rikare också när jag lämnade VS för andra svängen! :D 

Så nu sitter jag här helt slut i huvudet faktiskt, ska ta mig till gymmet tänkte jag.. Men ska nog andas i någon sekund innan jag rör mig ner! ;) Imorgon blir det shopping igen, har ju några listor att gå igenom, men det tkr jag bara är roligt :D ... bättre att shoppa åt alla andra än mig själv.. för mina pengar.. ah, vi ska inte prata om de ;) haha! 

Sov så gott där hemma i Sverige! 
PUSS! 



I'm famous at Victoria's Secret on 57st at lexington Ave after my visit there today! I had a mission to buy one bikini each for my sisters Malin, Emely and Victoria. At VS did I take photos of so many bikinis and send them to my sisters. Tried to figure out which size I should buy for them, because the sizes are different in Sweden than here... So, I have been at VS two times today, but it was worth it because now Malin, Emely and Victoria have bikinis. 
No, time to hit the gym while I'm waiting for my lovely Matilda! :D 
XoXo
 
 
Kommentera inlägget här: