En film till Yvanna!

Gårdagen bestod av en helt ny upplevelse för mig och säkert för många andra. Jag fick äran att närvara på fantastiska och underbara Yvannas möhippa! Det var SÅ roligt! Vi träffades 09:30 allihopa och efter de var de fullfart när Yvanna hade blivit kidnappad och kom till oss. 
Jag har filmat och tagit bilder, så jag ska dela med mig av allt sådant till er så snart jag bara kan. Men det är väldigt mycket jobb just nu, så får ta den tid de tar. 

Jag kan säga att jag är väldigt tacksam över att ha Yvanna i mitt liv. En finare och mer genuin människa får man leta länge efter. Att dessutom få dela gårdagen md henne och den stora bröllopsdagen snart gör mig alldeles lycklig. Hon är en person som bryr sig om allt och alla varenda sekund. 

Nu tänkte jag dela med mig av en film jag, Malin och Emely gav till henne igår. Man skulle ha med sig något minne man har tillsammans med Yvanna. Vi tyckte att bästa sättet att dela med sig av ett minne är att samla alla minnen man har tillsammans i en film. 
Så se och njut! :) 


Kommentera inlägget här: