Här går det undan!

Meningen var att ha en ledig vecka denna vecka... eller ah, hade ju inget jobb liksom. Men idag var jag på BigBrother och jobbade lite på deras webbavdelning. Fixade med lite på webbsidan osv. Imorgon ska jag först göra en ganska viktig grej som jag är på tok för nervös för.... orkar liksom inte, hhe! 
Efter de tillbaka till BB och jobba vidare :) På torsdag är de jobb med IDOL och ah, helt plötsligt blev de väldigt mycket jobb denna vecka.. olika projekt också, vilkt är väldigt roligt! :D 

tittar på DiF som spelar just nu, har en ledning med 3-0 vilket jag gillar starkt! :D Dessutom tittar jag lite på idol samtidigt :) Måste ju se vilka stjärnor man kanske får jobba med snart! :) 

PUSS

Här nedan har ni tre bilder på supersnygga Yvanna på hennes möhippa i lördags! :) 


 


 
 
 
 
Kommentera inlägget här: