Årets första julbord!

Kvällen igår var så trevlig! Det vankades julbord tillsammans med fina tjejer och killar. Jag är inte de största fanet av just julmat, men det var gott igår och jag blev proppmätt :) Efter några snapsvisor... eller försök till visor så dukades bordet av och julklappsspelet tog fart. Kan säga att det var riktigt hetsigt, men så roligt! skrattade så magen krampade ett par gånger ;) När slutsignalen gick så hade jag fått med mig en selfiestick och åtta former som man kan göra efterrätter i... eller vad man vill :) Jag hade köpt dem, så är väldigt nöjd över att jag fick dem också ;) hehe. 
Nåväl, kvällen fortsatte med sång, spel och lite alkohol... Och när Adam körde hem mig där, lite för sent så kan jag säga att sängen aldrig har varit så skön! :) 
Mådde mindre bra när jag vaknade imorse, huvudvärken från helvetet var inte att leka med. Har aldrig haft en sådan värk alltså... Så dagen har inte gått i många knop. Nope, jag har mest legat i soffan och inte gjort så mycket :) Väldigt skönt faktiskt! ;) 

Nu är det dags att mysa ner i sängen igen, :D 
PUSS! 

 
Kommentera inlägget här: