Ha deee!

Dagen har spenderats på IKEA och i Skärholmen C, det var dags att inhandla allt som behövs i dekorations och dukningsväg inför Nyår. åh, ser framemot det så mycket! Kommer bli perfekt! Älskar att vi ska äta en så mysig och god middag ett helt gäng, att vi kommer dekorera de så fint och bara njuta av årets sista fest tillsammans! LOVE IT! 
Innan vi åkte iväg på denna shopping fick jag ett jättebra svar på min mejl. Jag ser framemot vad som komma skall och tycker det ska bli sååå spännande! Mer skriver jag inte just nu, utan de får ni veta mer framöver :D 

Kvällen har spenderats i Tumba ishall... Det blev sköna 3p till Nynäs och det är faktiskt allt jag tänker skriva om det också ;) hehe. Det viktiga är poängen ikväll. Kan iaf tillägga att Henke gör ett riktigt bra offrande spel framför mål i slutminuten, sådant gillar vi starkt! :) 
Pappa, min kära pappa som i förrgår fick en puck i bakhuvudet och ser lite smårolig ut, då han behövde raka en rund ring runt såret så han kunde tejpa igen de, hade ikväll på sig en mössa han hittade hemma. En grå mössa som det stod Awesome på, haaha. Så Roligt! Det passade ju in ikväll då han coachde laget till vinst ;) .

Nåväl, nu ska jag försöka få lite sömn! Blev extremt dåligt med de inatt.. Men på riktigt, det är Paradise hotels fel att jag inte kunde sova igår.... så innan jag säger godnatt måste jag lägga några ord på de. 1. Ja jag tittar på PH som resten av svenska befolkningen gör. 2. Vad är det för FEL på Saga?! Hon driver va?! Eller är hon ett skämt som håller på som hon gör. Att Kristian har stått ut under HELA resan i Mexico är mig ett under. Herregud. Resten av ligan är inte så mycket bättre dem. För dem är så mycket dubbelmoral hela högen. Jag. Blir. Galen. !!!! 
Ja, jag blir verkligen det. För jag förstår inte hur dem tänker.

MEN nu måste jag försöka sova iaf, trotts att jag är upprörd ....haha! Får tänka på dem goda sakerna från dagen istället ;)
PUSS!

 
 
Kommentera inlägget här: