byter gärna ut min vardag just nu!

Här sitter jag som vanligt, äter frukost, på samma plats, samma vanliga frukost - ägg, rostadmacka, oboy... inget att skryta med så att säga. Glömmer snabbt bort att jag ska åka iväg, att min vardag kommer vara i staden som aldrig sover om typ en vecka. Hur kan man glömma något så stort? .. Förmodligen för att jag inte vet vad jag kastar mig in i, att jag inte vet vad jag har framför mig! 
 
Dagen bjuder inte på något jätte spännande heller. Jag ska jobba stänging... hehe! :D Sen till Jonas för att få lite hjälp med mail och andra saker inför min resa! :) Så det ser jag framemot! Dock springer tiden iväg nu, så jag måste klä på mig och röra mig! :) 
 
Juste, haha! Hände världens roligaste grej på jobbet igår när vi åt Lunch. Jag började skratta så tårarna rann... Eller jag kämpade med att visa att jag inte skrattade, så höll de inom mig och började grina :P haha! Och jag var inte ensam om de, vi alla gjorde det :P 
Men har inte tid att berätta om de just nu, så får ta de sen ;) haha! :D 

PUSS! 
 
 
 
Kommentera inlägget här: