Ny vecka!

Måste börja det här inlägget med att skriva ett Tack till Jossan för inflyttningsfesten i lördags. Jag hade det jätte trevligt och roligt. Hon hade lagat en supergod middag, som startade kvällen väldigt bra! Så Tack Jossan! :) 
 
 
Måndag idag, vi går alltså in i Sportlovsveckan för alla skolor. Dansen har också sportlov. Så det är ganska lugnt denna vecka (inte för att jag varken går i skolan eller har danslektioner) Men en sak som iaf är säker, de är att vi går in i en ny vecka och min nästsista vecka här i Sverige för ett tag. Jag märker på mig själv att det är något annorlunda som är på väg att hända.. min sömn blir annorlunda ;) haha!
 
Men iaf, jag jobbar till onsdag, som förmodligen får bli den sista dagen för den här gången. Har så mycket annat jag måste hinna med innan jag åker! Så ah! :) Men först jobb nu! 
PUSS! 
 
 
Michelle:

Fin bild :)

Kommentera inlägget här: