Nedräkningen kan börja!

Det är en känsla i magen jag har just nu, som jag aldrig tagit del av tidigare... men jag antar att det är en positiv sådan. För nu är New York bokat!! :D helt galet! Ska bara betala skolan, sedan, sedan är kontot tömt och jag kan börja ladda inför mitt livs resa! I minst 9 veckor kommer jag vara där, och jag kan inte se att något kan gå fel! 
Den 6e mars drar jag, då blir det hejdå till allt som har med Sverige att göra för ett tag, på gott och ont! 

Jag längtar iaf ihjäl mig! Första nätterna spenderas hemma hos Linda, champagnen kommer vara på kylning skrev Linda tidigare, så bara den starten kommer ju vara den bästa! :D Helt sjukt alltså! 
Tror inte jag kommer kunna somna ikväll... för de pirret jag har i magen, kommer nog inte tillåta mig de :P hehe! 
Men när jag väl somnar, så antar jag att de bara kommer vara drömmar om NY ;) haha! 

PUSS! 
 
 
Kategori: 2014 Taggar: 2014, Amerika, NYC, New York, Nymobil.se, USA, blogg, blogg.se, börjar, instagram, life, love, mitt livs resa, nedräkningen, swag, yolo;
Yvanna:

Det kommer att gå så finfint så och du kommer verkligen att ha det helt fantastiskt. Hallå, du, Linda och en stad som NY. Vad kan gå fel? Inget!

Svar: Vi får hoppas på de iaf :D
Nej precis, det är väl förmodligen inget som kan gå fel ;D mer än att ingen av oss vill flytta hem igen ;D
Erica

Kommentera inlägget här: