Nu är det dags att boka!

Sitter hemma hos Malin just nu, har lite planeringsmöte med dansstudion.. Dock sitter jag är som ett fån och känner mig lite utanför.. hehe! Jag ska ju inte vara danslärare denna termin... Därför har jag inte så mycket att komma med ;) 
Anledning till att jag inte ska vara med är för att jag ska åka till New York i början av mars och minst 9 veckor framåt :)))))))) !!! Så ska gå över till Jonas snart och BOKA! :D gaaaah! Flygbiljetter samt visum... helt sjukt! Blir pirrig i magen av tanken.. Snart ska kontot tömmas och förhoppningsvis kommer mitt liv berikas med det bästa jag någonsin varit med om! Men lite läskigt är de måste jag säga... Det är inte så att jag ska åka till Göteborg i några veckor och plugga... nej, ska verkligen till New York!!! :D SJUKT! :D
 
Lika bra att jag går över till Jonas nu, :D blev helt till mig här ;) 
PUSS! 
 
 
Kommentera inlägget här: