Sådär, nu kan de nya året börja! :D

Hehe, bra början på det nya året att inte skriva något alls ;)) Men nu har jag återhämtat mig från den fartfyllda och innehållsrika nyårsafton jag hade. :D Det var en kväll som jag verkligen kommer se tillbaka på med ett leende! :) Ett bra sätt att fira in de nya året på skulle jag vilja säga. En ny start, ett nytt år och nu kommer 2014 bjuda på en heldel nya erfarenheter. Jag har lagt 2013 bakom mig, så nu bläddrar vi blad och blickar framåt! :) 
 
Det nya året har redan börjat med att vi har haft möte med dansen.. Ett möte som blev annorlunda för mig mot de tidigare 5 åren vi har haft möten inför kursstart. Jag är inte inräknad i schemat, jag har inga danslektioner.... Min plan, eller anledningen är för att jag ska åka till New York i åtta veckor.. Inget är bokat eller så än, men nu är det väldigt nära måste jag säga! 
 
Det nya året har även börjat med att vi varit på vinterkongressen för SDO med dansskolan. Började igår och imorgon blir det att vara där igen, få ny inpsiration. Morgondagen kommer nog vara väldigt lärorik, så det ska bli skoj! :) 
 
Och det nya året har börjat med en liten partykväll igår. Drack vin och pratade allmän skit med Victoria, Ellen och Amanda. Vilket var jätte trevligt! Vi besökte även AYA igår, som jag inte gjort på evigheter. Det var mysigt och trevligt. somnade gott inatt kan jag säga! 
 
Idag fortsätter det nya året med småkronornas semifinal mot Ryssland. Om jag är taggad? skoja inte!! Laddat flera dagar nu, enda sedan kvartsfinalen i torsdags!!!! ;) hehe. 
Nu kör vi! 
 
Det var en liten snabb update från mitt håll. Med tanke på att det är ett nytt år, nya möjligheter och nya planer för min del, kan jag lova att bloggen får ett stort fokus. När jag väl bokat New York kommer nog de mesta handla om de faktiskt! :) 
PUSS! 
 
Instagram de senaste dagarna - ni kan även kika in min instagram här bredvid ---> 
Kommentera inlägget här: