Nu är det nära!

Börjar bli färdig med min packning inför imorgon.. eller jag är färdig, kan bara inte stänga väskan helt förrän jag väl ska lämna huset på riktigt! :) De sista sakerna som ska ner används ju in i det sista! 

Jag ska snart till dansskolan för att hålla i lite dans, det var de hemliga grejen jag pratade om igår. En av våra danselevers föräldrar ska gifta sig och idag är de möhippa. Jag antar att den pågår för fullt just nu, därför vågar jag skriva ut det här och nu :) 
Så ska snart iväg och hålla i en discolektion för dem! Ska bli skoj! Redo för att bli helt galet slut själv faktiskt, med tanke på den kondtionen jag har nu. 
 
Efter de ska jag som sagt stänga väskan sen åker jag in till Matilda och sover hos henne inatt, för inatt/tidigt imorgon bitti ska vi åka till Arlanda, (ÄNTLIGEN!!!) och eftrsom jag bor på landet och tågen vägrar gå hela nätterna, så kommer jag inte in till stan när vi väl ska bege oss till Arlanda! 
Men imorgon befinner vi oss i Marbella och jävlar vad skönt det ska bli!!!!!! :D 
 
Inte nog med de, har precis bokat båtbiljett till Gotland också, och dessutom köpt lite biljetter till Kallis, vilket känns så jävla roligt också! Man har så sjukt roliga dagar på Gotland, så det är något jag också längtar efter enormt mycket! Ska bli sååå skoj! :D Taggad tjej på vad som komma skall! :D 
 
Nej, nu ska jag väl fixa lite innan jag beger mig mot dansskolan! 
PUSS! 
 
©Pernilla Thelaus
 
Kommentera inlägget här: