Nu är det nära!

Skrev precis och berättade vad jag just höll på med, men jag insåg att jag förmodligen inte kan skriva ut något... inte för att jag tror att personen i fråga kommer att läsa det här, men känns lite ovärt om jag skriver något och spoilar så det bara sjunger om de :P haha. 

Förutom de där hemliga då, så håller jag på och planerar min packning. På söndag åker jag, Matilda och Fanny till Spanien och Marbella. Fy bubblan vad skönt de ska bli! Så det gäller att packa rätt, inte för mycket, inte för lite, utan alldeles lagom... vi vet ju hur jag kommer lyckas med det XD haha. 
Nåväl, bikini x4 har jag typ och det är de viktigaste :P haha. Sen får jag hoppas att jag inte missar något annat vikigt ;D 

Så det är de jag ska göra idag, packa, göra det hemliga och sen njuta av att de är fredag! :P 
PUSS! 
 
 
Kommentera inlägget här: