Skrattattack på Skrattattack!

Nu har det varit sådär mycket igen! 
Hela Sverige bakar rullar på förfullt och det är så otroligt roligt. Jag älskar varje sekund av mitt jobb och som vi skrattar. Jag och Tilde fick typ tre ordentliga skrattattacker igår, en av gångerna skratta jag så mycket att tårarna sprutade på mig! 
Bortsett från att jag har väldigt roligt på jobbet, så går det riktigt bra också. Dessutom har de deltagarna bakat hittills varit sjukt gott, så min mage är också väldigt glad! ;) 
 
I lördags hann jag även med att åka till Västerås och Disco SM. Eftersom vi på Malins Dansstudio bara har tävlat i tre terminer så har våra elever inte kommit upp till högsta klasserna än och fick därför inte tävla om själva SM-titeln. Men det är några som är bra nära, så nära man kan vara för att ha tävlat i tre terminer och bara de är en titel i sig! Det var riktigt bra arrangerat och galet roligt att vara där! Synd bara att jag inte kunde vara med båda helgerna och ännu mer synd att jag inte kunde vara med såpass mycket att jag också kunde sova på hotell med resten av ligan... 
Men jag glädjs åt att jag fick vara där på lördagen iaf! :D 

Nu är det dags för mig att sova, för jag är trött och behöver all sömn jag kan få för att bli frisk! 
Så Godnatt alla fina! 
PUSS! 
 
 
Kommentera inlägget här: