10 saker om mig...



 

 
Det är ofta jag går runt och är sugen på popcorn.

 
Jag tål bara inte att höra när folk smaskar, det är något jag kan bli galen på. 


Ställer alltid fem-sex alarm för att vara på den säkra sidan att inte kunna försova mig. 


Jag kan bara inte sova länge. Vaknar alltid tidigt och ändå är jag rädd för att försova mig… hur går de ihop?


Ja, jag har bestämt många saker just nu. Kommer förmodligen ändras, men just nu har jag hittat en fantastisk tårta ;)


Jag har träffat kända människor som Robbie Williams, Ed Sheeran, Ariana Grande, Westlife, Jordin Sparks osv. Men enda gången jag blivit starstruck var när jag träffade Nicklas Lidström.


När jag var liten ville jag bli som Joe Labero. Trollade med kort jämt, fick hans trollerilåda och hade shower för familjen. Fanns de en person jag fick välja att träffa när jag var liten, så var det han. 


Sökte till Små Stjärnorna, dansade i ett barnprogram, spelade rummel&rabalder i LattjoLajban. 


Ja, jag drömmer om en särskilt dejt, skulle en kille fixa ihop just den dejten, så är han fast föralltid! Men jag kan inte berätta den, för vill inte att den ska finnas skriven någonstans, det får killen komma på själv. 


Kommer nog aldrig vara 100% nöjd med något jag gör. För den nivån jag vill att jag ska leverera i allt, är i princip omöjlig att uppnå. Har alltid varit så och vet just nu inte hur jag ska kunna ändra på de. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Elin:

Du är inte ensam om att bli tokig av folk som smaskar haha. Sjukt irriterande! Fin bild!:)

Amanda-fotoblogg:

Åhh fin outfit!

Therése:

Håller med dig om punkten då folk smaskar. Otroligt äckligt :p. Fin outfit!

Flisan:

Fin bild :)

Robex Lundgren:

fin bild

Elin:

Haha eller hur! Vet inte varför men jag ser big brother och det är så jobbigt för en som är med där smaskar HELA TIDEN plus att de har mikrofon=ännu jobbigare! Haha

Kommentera inlägget här: