Baby Shower i bilder

Igår hade vi Baby Shower för underbara syster Emely! Vi har jobbat på att det verkligen skulle bli en rejäl överraskning. Det blir ju alltid mycket roligare om man säger så. Tillhör man vår familj, ja då tänker man sig nog att det kan komma något sådant här någon gång. Men man kan inte alltid räkna med vilka som kommer. Så den största överraskningen var nog faktiskt Emelys vänner från Gotland, så roligt att få se Emelys reaktion när hon såg dem :D (film finns på instagram). 

Jag är en NÖRD när det kommer till att få dekorera, så att jag tog på mig allt och att fixa detta gjorde jag mer än gärna! Så medan Emely var på danstävling med resten av systrarna, helt ovetandes om vad som komma skall fixades Malins vardagsrum till en blåbomb. När alla började komma så föll de sista bitarna på plats och allt alla hade bakat och tagit med ställdes upp :). Så pyntet kan jag ta på mig, resten tar jag inte på mig :). 

Det var jättetrevligt, och jag är så glad att Emely blev så överraskad, hon är sååå värd de! Jag är dock besviken att jag inte tog fler bilder, men de glöms lätt bort när man har det så trevligt som vi hade igår. Så några bilder blev de som ni får titta på iaf :) 

PUSS! 


 
Kommentera inlägget här: