"Prinsen och jag dejtar i smyg"

Inatt drömde jag att jag började dejta prinsen i smyg... Han hade inte gjort slut med Sofia än, så vi kunde inte gå ut med att vi dejtade. Men han hade bestämt sig för att det var mig han ville vara med... (alltså, HAHA!!) 
När jag sedan varit vaken en stund får jag en notis från Aftonbladet att Prins Carl Philip och Sofia har bestämt datum för deras bröllop, den 13e juni.. Vad är oddsen att jag just inatt drömmer om honom och att dem sedan går ut med deras datum ;)? 
Aja, de var en trevlig dröm iaf, han är svinsnygg och i drömmen en väldigt trevlig och rolig person! ;D haha. 

nåväl, resten av dagen har jag suttit och planerat inför lördag. Jag ska ju vara konferencier för DIF och deras "hockey dag för tjejer". Vi ska börja med att spela lite match på förmiddagen och sedan är de dags för mig att intervjua lite olika profiler, innan vi tittar på djurgårdens match mot Luleå. 
Det ska bli en riktigt rolig dag måste jag säga! Bara jag får ordning på allt och känner mig lugn med förberedelserna, eftersom jag jobbar med idol hela dagen imorgon. 
Väntar på att pappa ska komma hem så vi kan göra de sista med mina talkort ;)
 
PUSS! 
 
 
Kommentera inlägget här: