Nu är de slutspurten som gäller!

Hösten har kommit och det slog om från härlig sensommarvärme till kyla som gör att man hackar lite smått tänder för att man glömt att ta på sig en jacka.... Hej då säger vi till en fantastisk sommar, älskar värme, sena kvällar, barbent, goda drinkar, dans in till gryningen.... ni förstår vad jag menar! 

Förra veckan hade vi den så kallade "Hellweek" på idol, en vecka som brukar vara jobb non-stop. Men som var ganska lugn detta år, kanske för att det är proffs jag jobbar med och alla har gjort det här så många gånger att det går på rulle. Dessutom hade jag en fantastisk pappa som hämtade mig 3/5 kvällar som gjorde att jag kom hem elva, istället för halv ett. Så det gjorde saken ännu mycket lättare! :) TACK!!!!

Nu är jag även på sluttampen av allt jag ska sy inför lördag. Jag HOPPAS!!! (håll tummarna) att allt är klockrent ikväll när tjejerna testar sina kläder igen. För är det de, kan jag lämna ifrån mig deras dräkter och är färdig med alla fem olika saker jag sytt för den här gången. Vore väldigt skönt, för imorgon ska jag in på möte med DIF, plus att jag måste gå på stan lite, sen är det dans på kvällen. Så jag hoppas verligen jag kan lämna ifrån mig de sista ikväll! :) Dessutom ska dem ha kläderna på sig på lördag, så kan vara bra om dem får de nu! :)

Den här veckan kommer bestå av hockey, dans, hockey, jobb på IDOL och sen de bästa av allt, Yvannas och Christians bröllop på lördag! Ska bli så roligt!! :)

Nej, nu måste jag återgå till symaskinen + limmandet av stenar på deras kläder! :)
PUSS!
 
Lite bilder från kvalveckan + en bild från när jag och Simon var och åkte skridskor med Milo för första gången! :D Han var så duktig! Men tyckte nog de var lite konstigt att själv åka runt där på isen istället för att se på dem som brukar göra de ;) haha! 
 
Kommentera inlägget här: