Nu är dem man och fru!

Gårdagen var en alldeles speciell dag. Yvanna och Christian gifte sig. Allt, från sekund ett tills vi åkte hem var så fantastiskt. Allt var så fint, bra uppstyrt och jag hade det riktigt roligt på mitt första riktiga bröllop. Var med på mina föräldrars när jag var liten, men de minns jag knappt :) 

Solen sken, Christian kom ner för trappen så stilig, Yvanna kom sedan ner för trappen och var fantastisk fin! Det var en fin vigsel och cermoni. Dem blev sedan man och fru. Finaste ringarna var de också! Åh, allt var så perfekt. 
Blev en tipspromenad ochn bugglektion medan brudparet hade lite egentid. 
Efter de bjöds de på riktigt god mat, massa fina, roliga, glada, känslomässiga tal, vi från möhippan gick upp på scen, visade filmen jag redigerat ihop från den dagen. Sedan bjöds de på bröllopsvals för brudparet och efter de var de dans på högnivå! 

Det var en väldigt fin och vacker dag. Jag är så glad att jag fick vara med på deras dag! Bästaste paret dem är! Vilken lycka att få se dem två! Ha dem två i fokus hela dagen. Deras dag, 27/9-14! 

Här kommer lite bilder från gårdagen. Där vi tjuvstartade med lite champagne hemma hos Emely och Jonas medan vi fixade oss. Sen rullade dagen bara på! :) 
 
 
 
Yvanna:

Ååååh, vilka fina bilder! Jag har sparat varenda en i stort sett! Vilken dag, så mycket kärlek, jag ville aldrig att den skulle ta slut. Och vad vackra ni alla är! PUSS

Kommentera inlägget här: