Sleepover

Börjad med att spendera kvällen igår på hovet. Tittade när djurgårdens damer spelade. Dem har påbörjat sitt kval mot riksserien (där laget såklart hör hemma). De två första matcherna har DIF nu vunnit. Så det är ju verkligen en perfekt start. 

Efter de mötte jag upp Victoria på hennes jobb (som förövrigt ligger superduper nära mig). Vi fick med oss lite godsaker därifrån hem till mig. Så det blev Té när vi kom hem till melodifestivalen och en jättegod chokladbit från Urban Deli. Perfekt mys en söndag som igår. Dessutom med ett kanonbra sällskap. 
Victoria sov även kvar hos mig. Så imorse vaknade vi upp och åt frukost tillsammans innan de var dags för henne att bege sig till skolan. SÅ Mysigt var det. Så jag hoppas Victoria vill komma på sleepovers fler gånger ;). 

Dagen till ära blir det att jobba hemifrån. Så ska äta lite lunch nu sedan fortsätta arbetet. 
PUSS alla fina! 

 
Kommentera inlägget här: