En speciell lördag

Kvällen igår spenderades hemma hos Linda tillsammans med lite tjejer. Det blev tapas, vin och massa snack. Vi satt runt Lindas bord hela kvällen, vilket passade perfekt när de kom till en tjejkväll. Tummen upp! 

Dagen idag då. Det är Hockeystudions egna speciall, nämligen Selly Season. Våra fantastiska experter sitter i studion och snackar hockey i sex härliga timmar. Jag ska inte vara med, planen var att jag skulle vara ute på fältet och göra något live. Men det är matcher som spelas och lär nog inte vara så mycket händelser efter klockan 18.00. Så blev inte så, men ska till studion iaf, men mer hjälpa till bakom, då dem blev en man kort pga sjukdom. Så det är klart man hoppar in och hjälper till oavsett vad de gäller :) 
Blev taggad i en bild på facebook också, där det står på framsidan av sportbladet vad som ska hända idag. Jag fick en egen liten ruta som det står "Snackisar med Erica Carlsson" .... ja ni, det var mer än vad jag visste :p haha. 
Alltid trevligt att få vara en del i gänget även om man inte ska stå i studion. Snackisar var ju planen när jag skulle vara ute på fältet, så framsidan hann nog redigeras innan det försvann att jag inte skulle göra de :) 
Men som sagt, jag känner mig som en i gänget, så det är alltid roligt :D 


Men missa inte dagens sädning. För vem vill missa sex härliga timmar med sveriges bästa panel och som dessutom bara pratar hockey! :D Blir inte bättre! 
PUSS! 
Kommentera inlägget här: